Zynpduru olmamıştır canım. Ben her banyodan sonra bacaklarından tutarım aşağı salarım. Boyu, boynu uzun olsun. Bağırsakları açılsın gazı olmasın diye. Eniştemler nevşehirli. Orada da bebeği boynundan tutarlarmış yukarı kaldırırlarmış. Boynu uzun olurmuş. Ne kadar doğru bunlar bilmiyorum ama adet gibi bir şey bu. Oğlumda da yaptım (boynundan çekmedim tabiki) kızımda da yapıyorum. Bi sıkıntı olmadı 🌸