16 mayısta doktora gitmeyi düşünüyorum sizce yanlış mı düşünüyorum 🙏 folikasit progestan ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum en son 27 snde gittim beta 727 di adet günümden bir gün sonra doktorum artık baktırmana gerek yok dedi ve ben daha hala doktora gitmedim hiç mide bulantım çok az ara ara da kasık ağrım oluyor onun dışında sorunum da yok sizce 16 Mayıs geç mi hem eşim o gün evde hemde kese ve kalp atışı birlikte olsun istiyoruz şuan 5+4 günlüğüz 16 mayısta 6+6 olucaz İnşAllah o zamana kadar yine gitmeli miyim