Ceydef İyi geceler hanımlar 2li testimde risk çıktı devlette yaptırdım aminosentez önerdi Bi arkadaşımın tavsiyesiyle perinatolojiye gittim doktorun ölçümlerine göre risk yokmuş ama içim rahat etsin istersen fetal DNA testi yaptır dedi ne yapacağımı bilmiyorum sabahtan beri ağlamaktan içim dışıma çıktı resimleri yükledim sizlerde bakabilirmisiniz
Edabykl Ceydef yaaa kendinizi üzmeyin bu bi tarama testi risk cikti diye kesinlikle riskli olacak diye bi durum asla yok boyle riskli cikipta ne kadar sağlıklı doğan bebekler var ama iciniz rahat etmesi icin amniyosentez degilde fetal dna yaptirabilirsiniz
hmyra95 Ceydef benim ikili taramam temiz çıkıp detaylıda sıkıntılar çıkmıştı bebeğimin kordon bağında bir damarı eksik kalbinde parkaklık vardı doktorum amniyosentezi önerdi yoksa bebeğin kordon bağındsn kan alnayı ben amniyosentezi seçtim pazatesi yapılacak herseyi hayırlısı bende senin gibiyim ağlıyorum kafama takıyorum ama elden birşey gelmiyor😔bu arada 22 haftalık hamileyim
Mehtap_ali Ceydef hiç canınızı sıkmayın bir aydır aynı durum içimdeydim fetal DNA verdim dün aradılar şükür temiz dendi allahım herkesin bebeğine sağlık versin inşallah benim riskim 1:68 di çok riskli görünüyordu ona rağmen temiz rabbim ne demişse o oluyor inanın bana sağlıklı denilip sağlıksız sağlıksız denilip sağlıkla doğan bir sürü bebek var rabbim bizi de sağlıklı bebek sahipleri yapsın inşallah 🙏 korkmayın ama o testler insanın canını sıkmaktan başka hiç bir işe yaramıyor doğruluk payı az
Deletedmom7373700 Ceydef bu testler %100 sonuç vermiyor diye biliyorum. Yani doğruluk payı %100 değilmiş. Tarama testlerinde de çoğu kişiye risk var deniliyor gördüğüm kadarıyla. Üzmeyin kendinizi inşallah bir problem yoktur
Ceydef Edabykl Haklısınız ama inanki elimde değil ya herşeyi düşünüyorum yetebilirmiyim neler yapabilirim eğer risk varsa
Edabykl Ceydef burda o kadar cok okudumki yüksek risk cikip fetal dna si temiz olan icinizin rahat etmesi icin fetal dna yaptirin kesin sonuc veriyor hem iciniz rahat eder
Ceydef Edabykl Bu gün gittiğim perinatoloji uzmanı güzel şeyler söyledi bi nebze rahatladım tabiki ama bi doktora daha gideyim diyorum
Kisaerbebek Benimde yüksek çıktı bende perinetolog arastiriyorum Bursa’da 1:1255 bnmde combin riskim Rabbim hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah ya
Nessozz benim de oldukça yüksekti 1:69 du sanırım kombine risk. Hemen nifty test yaptırdık eurofins firmasına 7 8 günde geldi sonuçlar ve bir problem görülmedi. Detaylı ultrasonda da sonrasında bir sorun çıkmadı. 36. Haftadayım kızımı bekliyorum sabırsızlıkla. Benimki riskli çıktığı zaman çok araştırdım burda da her gün başlık açılıyor nerdeyse hiç moralini bozma ben risksiz çıkan çok az gördüm. Maddiyat olarak gücün varsa nifty test yaptır onun da yanılma payı var ama çok düşük. Tanı testi değil hiç biri sadece amniyosentez yaptırırsan kesin sonuç veriyor ama biz tercih etmedik. Ultrasonda sorun görünmediyse çok daha düşük bir ihtimal oluyor.Güzel sonuçlar alırsın inşallah ne olursa olsun o senin yavrun moralini bozma bol bol dua et. Rabbim yardımcın olsun 🙏🏻
Ceydef Nessozz Aminosentezi yaptırmayı bende düşünüyorum canım bi tane daha doktora gitçem bakalım o ne dicek ona göre dediğiniz testi yaptırcam
Alazim hmyra95 çok geçmiş olsun umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına. Benimde tek arter var ikili temiz çıktı ama kordon tek olunca doktor şüphelendi fetal eko istedi temiz çıktı, fetal DNA ve amniyosentez önerdi yaptırmadım. Umarım sağlıklı bir bebeğimiz olur 🙏
Ceydef hmyra95 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah çok iyi anlıyorum insan herşeyi düşünüyo ya şimdisini sonrasını ve daha da sonrasını Rabbim dualarımızı kabul etsin her nerde derdi olan varsa derman versin
Deletedmom547899 Benim üçlü riskli çıktı yanlış hatırlamıyorsam 1:50.Perinotoloji doktoruna gittim hiç bir anormallik çıkmadı.Amniyosentez fetal DNA vs.onerdi hiç birini yaptırmadım.Ama ilk risk çıktığı zaman günlerce ağlamıştım.Stres yapma bu bir tarama testi yüzde yüz Sonuc vermiyor.21.haftadayim doğumu bekliyorum lakin ayrıntılı da bir sorun çıkmaması beni rahatlatti.
Ceydef Deletedmom547899 içim içimi yiyor benimde bişe tane daha doktordan randevu aldım inşallah bu doktorda bi problem yok der
Antevortes İkili test gereksiiz ve pismanliktir. Benim deger seninkinden daha kotuydu. Amniyosenteze de girmeyin gerek yok o da riskli bi islem.
Deletedmom7373700 Antevortes ne gibi riskleri var ? Bana da perinatoloji doktoru önerdi riskli bi gebeliğim olduğu için. Ama arkadaşım ebe o kesinlikle yaptırma diyor. Çalıştığı doktorda tavsiye etmiyormuş
teachering06 Benimde 1:856 çıkmıştı, ultrasonda herşey normal olmasına rağmen. Fetal dna verdim 9 gün önce, sonucu bekliyorum.
Ceydef teachering06 inşallah bi an önce sonuçlar çıkar ve en önemlisi temiz çıkar dua edicem sizin içinde
Ceydef Mehtap_ali inşallah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip eder Rabbim hepimizin evlatlarını çok berbat bi dönem psikolojik olarak çok yıkıldım Rabbim Hayırlısıyla sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Sinem62 Mehtap_ali Benimde riskim 1.52 inş bende sizin gibi iyi haberler alırım bana dua edin lütfen sağlıkla alalım bebeklerimizi
Deletedmom547899 Ceydef İçinizi ferah tutun siz üzülunce bebekde üzülür.Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin inşallah 🌼