1995_ Kızlar 12+5 haftadayim, sanki karnımın içinden hafif tekme hisseder gibi oldum acaba yanlış mı hissetttim, bu ikinci gebeliğim. İlkini ne zaman hissettim onuda unuttum 🙄
Srfe_01 1995_ ımkansız canım hıssetıklerın bagırsak hareketi neden ımkansız dersen daha kasları oluşmadı bebegın kas oluşmadığı için hıssedemessın 21 haftalara dogru gelınce gerçekten hareketlerı hıssedınce suankı durumun bagırsak hareketlerı oldugunu çok iyi anlıcaksın
Srfe_01 1995_ ılk hareketlerı tekme seklındede olmaz ayrıca ılk bekırtıler seyırme seklınde ve balık kuyruğu değer gıbı olur
Vera09 Yanlıştır gibi. Benim 12de ultrasonda bebek okadar hareketliydiki hiç durmadı, doktor senin hissetmen imkansız demişti. Bilemedm yine de
Tubakskn11 Ilk bebek hareketlerıne gorumcem balık kayar gıbı dedı ılkı bu olmak zorundamı ben vurma ya da tekme ve hıckırık gıbı rıtmık arka arkaya bıseyler oluyo ama oyle dıyınce bunlar degılmı dedım
1995_ Tubakskn11 bence bebişten bebişe hareketlerde değişir kimi bebek daha sakin olur kimiside daha hareketli
Oelrlrkmemdmd Tubakskn11 İlk kelebek kanadı gibi oldu benim 16 falandı şidöi 18 deyimm pat vuruyor resmen tekme
Tubakskn11 1995_ bende daha gercı 16+4 um ama bılmıyorum hatta bakık kayar gıbı hıssetmedınmı 16 oldun falan dedı sımdıde neden balık kayar gıbı hıssetmedım dıyorum aslında erken oldugunu dusunuyordum
1995_ Srfe_01 olabilir canım bende olamaz sanki dedim ama yinede bir sorayım dedim biz sabırsız anneler hemen hissedelim istiyoruz ☺️ bide bende bir prenses var hergun kardeşini seviyor, hareket etsin diyor ☺️
Tubakskn11 Oelrlrkmemdmd su hıssı hıssettıgınde ayırt etmemen mumkunmuydu ama olduda benmı ayırt edemedıö dıyorum
Tubakskn11 1995_ bemım ılk gebelıgım ne hıssedecegımıde bılmıyorum ve kıme sorarsam erken dıyor bırtek gorumcemı tarıfı ve su kelebek kanat falan hıssetmedım segırme vurma tarzı