hiloo
merhabaLar arkadaşLar dün bi post payLaşmıştım beL ağrısı kasık ağrısı karın ağrısı diye ve dün gece de bana üşüme geLdi sanki kar yağacak üzerime kansizLığım var ama kan şurubu içiyorum başka neden oLabiLir bugün doktora gideceğim inş kötü bişey yoktur inş 8 haftaLığım 😢😢