Sbm050421 Yani zirve kaç kilo alınır son 3 ay , herkes son 3 ayda çok alınıyor vs diyor çoktan kasıt ne kadar
Naneliayran Sbm050421 benim 4 5 6. Aylarımda inanılmaz iştahım vardı. Ama şu an 37 haftalığız ve tam tersi iştahım kapalı sadece meyve yiyorum. Ayda bi iki kilo ideal son üç ayda. İlk altı ayda ise her ay bi kilo.
Reyhan35 Sbm050421 ben 8. Aya kadar sürekli kilo aldım 18 kilo aldım 32. Haftada 18 kiloyla durdu kilo alımı şu an 36+5 olduk az önce tartıldım 1 aydır hiç almamışım
Zarifhnm1 Sbm050421 ben hiç kilo almamıştım son 3 ayda 8 kg aldım ama ben almadım tabi bebeğin kilosu eşin kilosu rahimin ağırlığı zaten 6-8 arası oluyor
Sbm050421 Reyhan35 herkesin o kadar farklı kii, bende az alırım inşallah şu an 22+1 im 3.5 kg aldım kaldı son 4 ay 😅
Reyhan35 Sbm050421 benim biraz riskli geçti yata yata aldım kiloyu dikkat edersen almazsın aslında fazla ben dikkatte etmedim 😂 yedim içtim yattım valla ondan aldım bu kadar kilodan karnım catlaktan haritaya döndü valla 😂
ipekveatlas Sbm050421 evet son zamanlarda cok yemeye başladım önceden kendimi tutuyodum şekerli uemiyim şunu yemiyim diyodum son zamanlarda her bulduğumu yiyodum
Zarifhnm1 Sbm050421 yok hiç almadım hatta beş aya kadar 4 kg vermiştim bulantı kusmam yüzünden arayı son aylarda kapadık 😁
irem-Dora Sbm050421 6.aya kadar 5-6 kilo almıştım, şimdi 37.haftadayım üstüne 10 kilo aldım, iştahım hep açıktı ama ne bulantı ne kusma yaşamayınca çok almış oldum, oğluşum da bana çekmiş o da kilo aldı karnımda bayağı 😅
Hazalaskin Sbm050421 canım 36+3 haftalık gebeyim toplamda 8 kilo aldım ilk üç ay hiç kilo almadım 4.5.6.7.8.Aylarda 1,5 kilo kadar aldım her ay 9. Aya girdim kaldı 25 gün kaç daha alırım bilmiyorum ama böyle deli gibi bi artış olmuyor bence birden 10 kilo ile tamamlarım heralde bu arada bebeğim de 2850 grdı en son 35. Haftada doktora gittiğimde
Sbm050421 Hazalaskin yaa çok iyiymiş normalde kilo almaya yatkınmısınızdır, yemeniz nasıl , bende 17. Haftaya kadar hiç almadım 17. Den 22 ye kadar aldım o sebeple biraz korktum bir anda 3.5 kg alınca 😕
Passion_ Hazalaskin çok iyi sırrınız nedir ben ilk 6 ay 10 kilo aldım doktorum stop dedi ekmeği kestim keske sizin gibi olabilsem ben de biraz beslenmenizden yada egzersiz yapıyorsanız bahseder misiniz?
Hazalaskin Passion_ egzersiz yapmıyorum yürüyüş yapıyorum sadece haftanın 3-4 günü bide aktif bi hamileyim . Kendimi hiç kısıtlamadım hareket konusunda ben hamileyim diyip bu işi yapamam demedim tabi rahatsızlık hissetmediğin sürece. Gebelik şekerim çıktı canım benim 24. Haftada 32 ye kadar falan diyet ve her gün 7 kere parmaktan ölçüm yaptım diyet derken de aburcubur beyaz ekmek hamur ve basit karbonhidrat yasaktı makarna patates gibi gerçi hala yasak ama artık çok sıkıldım son 4 haftadır falan çokda dikkat etmiyorum abartmadan yiyorum her şeyden ama ölçümlere devam sıkıntı yok çok şükür şekerim yüksek çıkmıyor
Passion_ Hazalaskin Allahım şifa versin çok çok çok teşekkür ederim ben de artık makarna pilav ve ekmeği cıksrtmam gerekli hayatımda.. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼