Ozge95 Kızlar adetim bi kaç gün gecikti perşembe sabah erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı sonrasında gidip kan testi yaptırdım değerim 10.6 çıktı dün geceden beri ara ara pembe akıntı geliyor lavobaya girdiğimde sizce hamilemiyim pek anlayamadım
Tugceonur tontonhanim aaa öyle mi bende değerlerini çok farklı gördüm inşallah sağlıklı gebeliktir bebek kese göxüktüyse korkma