Ben gurbette yaşıyorum normalde annem gelecekti doğumuma o gidince de kayınvalidem ben geleyim dedi böyle konuşmuştuk ama doğumumla kurban bayramı arası az bi zaman olacak annem gelse gelmesiyle gitmesi bir olacak kurban işi de olacağı için öyle uzun kalamayacak bugün de dedi ki sen gel kurarız eve bi yatak 10 gün ben bakarım 10 gün de kaynanangil sonra da gidersin dedi daha eşimle konuşmadım ama hiç rahat edeceğimi düşünmüyorum kendi evim kendi düzenimde daha iyi olur gibi geliyor orda olsam gelip giden çok olacak lohusa psikolojimi de düşünüyorum karar veremedim sizce hangisi mantıklı?