Tubamommy Kızlar devlet hastanesinde doğum yapacam doğumuma annem gelecek eşim götürecek refakatçi olarak akşam kaç kişi kalabiliyor normalde 1 kişi kalıyor felan diyorlar bende başka ilçeye gidecem doğuma küçük kızım. Da olacak nasıl olacak
hunilimom Tubamommy 2019 da doğum yapmıştım herkes istediği saatte ziyarete gelmisgi hatta 11 de arkadaşlarım gelmişti yanimda ki kadının eşi ve kardeşi vardı yanin da şuan pandemi nasıl bilmiyorum
Dyg61 Tubamommy 1 kişi kadın refakatçi olmak koşuluyla kalabiliyor içeriye babayı 10 dk falan alıyorlar çocuk da almıyorlar içeri bahsettiğim hastane eğt. Araştırma hastanesi İstanbul da
Betulsen34 Tubamommy kartal sehir hastanesinde yapicam. Pandemi hastanesi olduğu icin kimse kalamayacak almiyorlar
Cansugamze_ Devlette yapmıştım nisan 2021 de 1 kişi kaldı yanımda giriş çıkışlarda yasaktı şuan bilemiyorum hala öle mi
Deletedmom727271 5 sene önce devlette yaptım annem kaldı eşim de sadece ziyaret saatlerinde girebildi yanıma. Oda günde 2 defaydı
Seval4120 Bir kişi alıyorlar hele son dönemde pandemiden dolayi kesinlikle 1 kişi diyorlar ama suan nasıl bilmiyorum devlettede suit odalar var belki önceden ayarlayabilirseniz olur
Seval4120 Tubamommy ewet devlet hastanesinde özel oda tek kişilik ve ücretli oluyor önceden konuşup ayarlayabilirsiniz. Bende öyle düşünüyorum yada siz dogumdayken esiniz ayarlar. Ama son dönemde tek kişi kalıyor diye duydum pandemiden dolayi odalarda
Tubamommy Adileeselvi evet canm senin bir bilgin var mı kaç kişi kalabiliyor çocuk felan kalabilir mi benm 3 yaşında kızım var çünkü annem gelir doğuma kaç kişi kalabiliyor normalde
Adileeselvi Tubamommy Valla canım ben geçen sordum duruma göre dogumhane odalarına alıyorlarmış yer yoksa cerrahi bölümüne doğumhane bölümüne es sokmuyorlar sancı odasına falan tek hastanın kendisi girebiliyo dediler refakatçi olarak sadece bir kişi özel olsa kızını da alabilirsin ama almazlar burda canım ben tanıdıklarım olduğu halde ikna edemedim
Tubamommy Adileeselvi ayy kötü oldu bu durum o zman ya benm doğuma memleketen annem gelecek kızda bırakmaz beni şimdi almazlarsa yoksa eşimle evde kalır o zaman şimdide bunu dert etim bak şimdi😂
Adileeselvi Tubamommy valla bende oğlumu anneme bırakacağım durmaz kimsede yanıma da kayinvalidemi cagiracagim mecburen çünkü kayinvalidemde hiç mi hiç durmaz doğumdan çok aklım çocuğum da
Seval4120 Tubamommy var diye biliyorum bende devlette yapıcam doğum bakalım bende tek oda istiyorum yanımda eşim ve annem olacak