znurstnKaraca Doktorunkizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende 3 hafta önce suni sancıyla normal doğum yaptım sıfır açılmayla yatışım olmuştu 5 saatin sonunda bebeğimi kucağıma aldım inşallah rahat geçer doğumunuz🙏🏼😍
Peri_iiii Doktorunkizi 40+3 sabh benim de suni sancı ile bşltılck Rabbim yardımcın olsun kolay bi dogumun olsun inşallah
Dilekerkan0705 40+5 im hala sancım yok hiç çatı muayenesi de yapılmadı . Suni sancı istemiyorum iki güne olmazsa sezeryan isteyecektim ama o kadar bekleyip sezeryan olmakta beni geriyor ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
Doktorunkizi @Dilekerkan0705 bende suni hiç istemedim ama sezaryendense suniye razı oldum miad aşımına yaklaştı çünkü
arzuu3469 Bazidoktorlar 42e kadar bekletiyo bazilRi bekletmiyo bende 40 oldum bakalim nezaman gelcek .Allah yardimcin olsun insaklah hemen acilir dogum kolay olur
Doktorunkizi arzuu3469 evet ailemde hep biraz daha bekle dedi ama doktor risk artık deyince bir şey diyemiyorsun, inşallah çabuk ilerler 🙏🏼
Yarendilan28 Oğlumu 42 haftada da gelmeyince suni sancıyla doğum başlatıldı 2bucuk saatte oglusum dogmustu darisi sana olur inşallah
Rabiaakk Bizde 40+2 olduk 3 hafta öncesinden beri 2 cm açilmam vardı cumartesi gittik 2 buçuk dedi hafif ağrımda çıktı salı gününe kadar doğurursun dedi doğurmazsan gel sünni sancı vericez dedi .eve geldim akşam nisanim geldi ama sancim yok ağrı ve baskı var sadece bakalım inşallah bugün sancim olur kendi gelsin istiyorum yoksa yarın doğum icin gidicem banada dua edin lütfen 🤰