Kızlar afedersiniz sümük gibi sapsarı yapışkan bir akıntı gibi birsey geldi 1 saat öncesine kadar 5 den beri halsiz bpgaz agrım vardı yanaklarım da kıpkırmızıydj ateşim var gibi hissediyordum yerimden kalkcak halim yok desem yeriydi anca düzeldim kalktım lavaboya girdim böyle birseyle karşılaştım agrım yok bebeğimin hareketlerini de hissettim her zamanki gibiydi bir sıkıntı var mıdır 2 gün sonra doktora gideceğim rapor almak için o güne kadar soramam merakımı giderin lütfen