Gamseav tazebiranne_hg04 ablamda hep ekşi aşerdi onunda erkek bebeği oldu🥰 bende tatlı yiyorum sürekli hayırlı sı bakalım 🥰
emelalka Bazı doktorların da dediği gibi cinsiyetle alakası yok bence tatlının ekşinin😊 bende çok ekşi yedim tuzlu yedim turşu çok yedim ama oğlum olcak Allah’ın izniyle 😇
Fatima18 İlk hamileligimde hep ekşi yiyordum kızım oldu. Şuan canım hep tatlı çekiyor ve hiç bulantı kusma yaşamadım. İlk hamileliğimdem çok fakrlı çok rahat geçiyor. hamile olduğumu unutuyorum bazen. ama cinsiyyetini pazartesi öğreneceğim
Bebeklerim34 Bir kizimda aşırı tatlı yedim diğerinde aramdim ama yedim oda kız 3.de hiç canım istemedi o henüz belli deil hepsi değişiyor yani