ipekelvanalparslan Kızlar anti cmv igg, antirubella igg ve toksoplazma igg pozitif çıktı değerler de baya yüksek IgM şu an ki enfeksiyon demekmis onlar negatif ben geçmişte gecirmisim demekki ama var mı sizde böyle pozitif çıkan bebeğe Bir zararı var mı kafayı yicem
tazebiranne_hg04 ipekelvanalparslan bağışıklık kazanılmış mı diye bakıyor kendinizi strese sokmayın lütfen gerekli açıklamayı doktorunuz yapar ama bir problem yok gibi
gkbyza ipekelvanalparslan yok canım hiç merak etme onların pozitif olması bağışıklığın olduğu anlamına geliyor bildiğim kadarıyla. Benim de pozitifti yüksekti baya değerler. Doktor bir sorun görmedi
Fira1903 Merhaba igg pozitif olmasi cok normal. Bu eskiden o hastaligi gecirdigin anlamina gelir. Igm pozitif degilse rahatsiz olmani gerektirecek bir durum yok☺️
ipekelvanalparslan Fira1903 aslında bebeğimin gelişimi gayet normaldi dün doktor beyin ve omurilik sıvısınin bir tarafta sınırın bir tık üstünde olduğunu söyledi genetik veya enfeksiyona bağlı olabilir vs korkulacak bir şey de olabilir olmayabilir de kordosontez yapalım falan dedi üstüne bir de bu değeri görünce allak bullak oldum kordosentezden korkuyorum erken doğum baslatabiliyormus
ipekelvanalparslan tazebiranne_hg04 umarım kötü bir şey çıkmaz bebeğe geçebilir bebeğimde hasta edebilir flaan diye korkuyorum 🥺
emelalka Bende aynısını yaşamıştım pozitif çıkmıştı. Tekrardan kan vermem gerekti onda da bekadan süre de geçirdiğim çıkmış olcaktı. Kan tahlilim yüzde96 çıktı. Korkulacak bişey olmadığını söylediler eğer 50nin altında olsaydı bebeği alabiliriz demişler di
ipekelvanalparslan emelalka doktor bu testlere göre yeni bir test isteyecek yani muhtemelen 🥺inşallah kötü bir şey çıkmaz bebeğim 28 haftalık
ipekelvanalparslan Fira1903 hayır ikili üçlü testleri yaptırmadım detaylıca girdim ve hiçbir sorun yoktu bilmiyorum umarım hiçbir şey olmaz 🥺🥺 Sağ salim kavusalim hepimiz bebeklerimize inşallah
Fira1903 ipekelvanalparslan aslinda yaptirsan belki kordosenteze gerek duymayacakti doktor.amniyosentez erken dogum riskini daha cok artiriyo. Kordosentezde de risk var tabii ama amniyosentezw gore daha az. Insallah sag salim kavusursun bebegine🥰
ipekelvanalparslan Fira1903 siz yaptırır miydiniz kordosentez ? Bir tarafım yaptır bir tarafım yaptırma diyor