Pitis benim 10. Haftada çok yoğun açık pembe parlak kanamam oldu en tehlikeli olan da kanama rengimiş. Koyu renkli kahve - siyah kanamalar içerde biriken kan oluyormuş onlardan korkma dedi doktor. 4 5 gün sürdü kahverengi akıntı tam geçti derken 9. Gün tekrar şiddetli kanama başladı bu sefer koyu kırmızı renkliydi 24 saat sürdü kanama sonra kesildi şimdi kahverengi kanama devam ediyor . Bebek gayet sağlıklı detaylı ultrasyona girdiğim sırada kanama başlamıştı bir yandan kanama gelirken bir yandan doktor bebeği kontrol etti gayet sağlıklı tek problem kanama olması oda şuan durdu umarım bebek hala iyidir sizde korkmayın bakın benim 2. Kanamam Sürekli yatıyorum wc dışında kalkmıyorum 15 gündür yatıyorum sadece bugünlerde geçecek inanıyorum sakin kalmaya çalışın moralinizi yüksek tutun