Gizmoo o zaman denenmemişi denemek mantıklı bence, taze transferin oldu donmuşun oldu, şimdide doğal olan embriyo yol alın, bu işler kısmet nasip işi, tabi detayları atlamadıkları sürece,
Düşüklerin kayıpların bir çok nedeni olabiliyor,
Troid yüksekliği
Katil hücreler
Kan pıhtılaşması
Kalitesiz embriyo dondurup çözerken( veya tedavi sürecinde oluşan Embriyonun kalitesizliğini bunlar çok iğneden dolayıda oluyor)
Tüplerde sıvı birikimi
Rahim duvarının inceliği
Bağışıklık düşüklüğü
Genetik faktör…