M06 Varmı düşünen ben düşünüyorum panik atağım var çok korkuyorum normal doğum dan sizin görüşleriniz nedir kızlar
Eminekelesogz M06 valla canim bende düşünüyorum cunku normal dogumu yapacak kuvveti kendimde hissetmiyorum
Ceress M06 kendi tercihime bağlı olarak 19 mayıs sabah 8e aldık günümüzü 😊 kendiniz için en iyisini yine siz bilirsiniz kararınızı verdiğiniz an farklı görüşlere kapatın kendinizi olumlu-olumsuz eleştiren çok fazla insan olacaktır çünkü 🤷♀️
M06 Eminekelesogz bende öyleyim canım doğum ücretin ne kadar bide doktor hemen kabul ettimi ben daha hiç söylemedim ne zaman söyledn sen
Minnak-annesi_ M06 evet hemen ettdi.Eşim normal olsun söyledi doktor ona cevap verdiki sonuçda çocuk onun karninda her türlü aciyi o çekicek inşAllah hayrlisi hepimiz için🤲
sunaanur Bende 32 haftalığım hipertansiyon sebebiyle mecbur sezeryan olucam 15 haziran da 🥲 İlk doğum çok korkuyorum genel anestezi olucam oda mecburi epidüral olursam gene tansiyonum fırlar o an diye bakalım hepimiz hakkında hayırlısı sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah 🙈❤️
Ceress M06 hepimiz inşallah 🙏🏻 Klinik takipliyim ben, doğum paketi almıştık eylül ayında 10 bin lira idi o zaman. Herşey içerisinde tüm tahlil tetkik,doğum,yatış vs
dnz_dnz damlaas02 saçma sapan konuşmayın lütfen ya. O hocalar kendileri normal doğum yapsın o zaman. Kadının kendi vücuduna, hayatına, kararlarına karışmasınlar. Kuranda da yazıyordu zaten “isteğe bağlı sezaryen çok günah” diye 🙄
Prensesss2016 Yarın sabah sezeryan olacağım kızlar dualarınîza talibim🙏çok korkuyorum😔rabbim hepimizi selamete çıkarsın insallah