renginnnock 28 haftalıgım karnım kücük doktor haftasıyla uyumlu dıyo ama kafama takılıyo bazen bebek nerde dıyom ıcımde bebekmi var diyorum😫😄 bazıları 8.ayda şişersın dıyo, sizde nasıl durumlar , bi bılgınız varmı bu konuda
Ceylanakan renginnnock canım karnın geniş demek ki benim ilk gebeliğimde karnım birazcık göründü sonrasında zaten doğum yaptım🤭
Ceylanakan renginnnock 6 ay ve sonrasında net olarak belli oldu benim karnım. Kimse hamile olduğuma inanmıyordu
Eminekelesogz renginnnock canim bende 26 haftadayim bende oyleyim bu yapiyla alakali sanirim cok kilo qlmakta iyi birsey degil bebek saglikli olsun wn onemlisi bu bence
Ceylanakan renginnnock maşallah 3550 kilogram doğdu. Boyu da 51 cmydi🤣🤣🤣ve ben 53 kiloyla doğuma girdim bebek dışında kilo almamıştım 🤣
cilem01 renginnnock ben kimseye inandıramıyordum hamile olduğumu 6-7 ay gibi şişmeye başlamıştım 🤗 2. Gebeliğim 28 . Hafta yeni yeni çıkıyo göbeğim
Nessozz renginnnock valla benim bilgim yok ama ben de 35+5 günlük hamileyim gören inanmıyor 9. Ayda olduğuma karnım hiç o hamileler gibi kocaman değil hem de ilk hamileliğim.Önemli olan bebeğin ve sizin sağlığınız bu fiziki bişey bence takıpta üzmeyin kendinizi.
Yeliz6767 renginnnock Ben 37+ 4 haftalık hamileyim hem dr zayıf biriyim benim de yok ama bebeğin gelişimi iyi allaha şükür iç karınla alakalı galiba korkmanıza gerek yok sağlıklı olsun yeter 😍🤲❤