Eşim sevgili olduğumuzdan beri kızımız olursa adını Side koyalım diyordu. Ve kızımız şuan yolda ❤️🙏🏼 Side; Nar, bereket demek. Kybele bereket tanrıçasının simgesi Nar.. Side antik kentinin ismide buradan geliyor. Ama kimse bunun anlamını bilmediği için direk Antalya Side olarak yorumluyor. Sizce çocuğumla ileride dalga geçerler mi? Yoksa anlamı güzel koyalım gitsin m😊