Selam kızlar merak ettiğim bir durum var hastane çantası için 2 tane alt üst pijama koyacağım fakat gecelik almadım devlet hastanelerinde sancı süresince ne giydiriyorlar gecelik almak şart mı doğum öncesi ve sonrası ne kullandınız yardımcı olabilir misinizz