HhilalM Merhaba arkadaşlar 36 haftadayım doktorum plasenta yaşlanması başladığını söyledi bu durumu yaşayan varmı
NurTekeli HhilalM ben ılk dogumumda yasadım 39 haftaya gırdıgımde cocugu beslemeyı bıraktıgı ıcın sezeryanla almıştı
Funday35 HhilalM Bizim 27 de başladı şuan 35+5 deyim ve çok hızla ilerlemedi çok şükür suyu ve gelişimi iyi olduğu sürece sorun olmuyor canım
HhilalM NurTekeli senin ki zamanı gelmiş o ayda normal dedi doktor ama benim 36 olduğu için erken oluşmuş dedi acaba sezeryenla mı alınır acaba