Hiçbir belirtim olmadan içine doğdu gece gece kalktım beni hastaneye götür dedim eşime ağrım var dedim aslında bişey yoktu hafif bi ağrı oldu adet sancısından bile daha az hiçbir alakası olmayan ağrı geldi gitti bende dayanamıyorum tabi hemen doğurmak istediğim için hastaneye gittim direk yatışş açılma sıfır sancı sıfır suyun azalmış istersen direk sezaryene alalım dediler iyiki gitmişim orda sezaryene hazırlanırken birden bi sancı gelmesinmi 😅😅