moom222
Merhaba öncelikle,
Benimde öyleydi ve hala aynı 37 haftayız şuanda suyum fazla Dr ekmek çikolata makarna pilav yeme dedi.
2 hafta çok dikkat ettim çavdar ekmeği aldım kahvaltı için. Sonraki muayene gittiğimde normal Di.
Tabi bazen kaçamak yapıyoruz yine fazla çıkıyor.
Bu arada 2.kez şeker yüklemesi istemişti benden suyumun fazla olması sebebiyle ama çok şükür normal çıkmıştı.
Sende dikkat et canım yediklerine 🙏