Kizlar iyi aksamlar 35 haftalik hamileyim bir ozel bir devlet hastanesi takipliyim dun ozelde randevum vardi kilosu 2560 cikti bebegimin doktorum bir iki gun onden gittigi soyledi makat gelis bas asagi donmemis dedi henuz 37 ye kadar bekleyelim donmezse o saatte sonra donmez sezeryan gunu aliriz dedi ilk dogumum normaldi bu arada… bu aksam idrar yolu enfeksiyonu sikayetiyle devlet hastanesine gittim acilden bebegimin kilosunun 3100 oldugunu iki hafta onden gittigini soylediler gebelik sekerin mi var dediler birazcik korktum acikcasi cunku devlet hastanesinde dogum yapicam kendi sancim gelmezse 41 haftaya kadar bekletip o sekilde suni veriyorlar 41 haftaya gore de devlette o kiloya sezeryana alirlar diye tedirginim. Daha once de devlete gittigimde iki hafta onden gorunuyor ama ozele gidince o fark bir iki gunluk oluyor simdi ben napicam hangisine inanicam