3 gündür çenemden yanağıma doğru bir bölge ağrıyordu ve hafif şişlik hissediyordum. Bugün kulak burun boğaz doktoruna gittim. Ultrason sonucunda orada kistik bir yapı olduğu ortaya çıktı. Şu an bir operasyonla alınamayacağı için duracak. Sizlerde olan veya geçiren var mı?