MerveMen BETA <2 Hamile olmayan post ne demek? İki defa test yaptım silik şekilde çift çizgi çıktı. Erken hamilelik testi yaptım tek çizgi çıktı. Moralim çok bozuk lütfen hamile değilimdir umarım ! !
DemirinAnnesiiii MerveMen beta hcg değerin 2 mi doğru anladı isem eğer 2 ise gebelik yok canım maalesef
[silindi] MerveMen kız millet burda insAllah hamileyimdir diye post açar sen inşallah değilim diyosun anlamadım 🤗
MerveMen DemirinAnnesiiii birer gün ara ile idrar testinde ikisi de silik çizgi çıkıyor. Ama kan değeri <2 ml/ 0-7 hamile olmayan post diyor. Ama testler silik çift çizgi ikisi de 😔
DemirinAnnesiiii MerveMen canım yanlış bilmiyor isem doğumdan sonra hemen regli olmuyorsun zaten benim arkadaş çevremden duyduğum kadarı ile bebekleri 6 7 aylık olunca regli olmaya başladılar
MerveMen Aysgl1305 DemirinAnnesiiii hamile olma ihtimali yüzümden günlerdir ağlamaktan mahvoldum. Mide bulantısı baş dönmesi olunca eyvah dedim. Her şeyde bi hayır vardır