Merhaba, bebeğim 25 gün önce 31 haftalık dünyaya geldi. Oksijensiz kalmış doğduğunda mordu. Hızla toparladı. Şuan oksijen desteğine ihtiyacı yok. 1.900 kg. Hergün kanguru bakımı yapmaya gidiyorum. Anne sütü ile besleniyor ama mideye inen boru ile.. arada emzik vermeye başladılar. Ne zaman çıkar çok merak ediyorum. Çok tatlı bir bebek. Allah herkesim bebeğini kucağında sağlıkla büyütsün.