Sans12 kuzenım 3 oglunu da epiduralli dogurdu ve cok cok ıyıydım bel agrım da kalmadı cok şükür dedi, biraz öncede eşimin arkadasıgıl bizdeydi oda aynı sekılde resmen prensesler gbı dogurdum tavsiye ederım hc bır kötü yanı yok dedi inşallah benımde oyle olur