Arkadaslar merhaba, ben 14+5 haftalik hamileyim herkes bebegin artık senin herseyini hisseder duyar diyor. İlk hamileliğim ve ben ne konusucam, nasil konuşmalıyım, bebeğimin anne karninda mutlu olması için nasil bir yol izlemeliyim? Ne yapmam gerekiyor inanın hiçbir fikrim yok. Deneyimli arkadaşlar rica etsem yardımcı olur musunuz? Günlük kurani kerim dinletmeye calisiyorum konusmaya calisiyorum ama nasil konuşacağım konusunda tereddütlüyüm açıkçası