deletedmom734 :))) sanırım aynı durumdayız, doktora defalarca sordum ama bebek yukarda olmasına rağmen neden bu tuvaletten kalkamama olayı çözemedim,
Allah biran önce sağlıkla göndersin bize meleklerimizi 32.deyim ben de,
Ev ya da ofis dışındayken hapşurunca kaçırmamak adına ped kullanıyorum, bir de çıkacağım zaman ya da gece uyumadan en az 2 saat önce su-sıvı almayı bırakıyorum😂