Merhabalar 36+5 hafta gebeyim. Bugün kontrolümüz vardı doktorumuz geçen hafta suyumuzda azalma olduğunu söyledi, bugün ise suyumuzun 1 hafta idare edeceğini ve haftaya alttan muayene olacağını belirtti, aranızda su azalması yaşayan oldu mu ve nasıl bir yol izlendi😵💫😵💫