Merhabalar benim 5+0 dan beri ara ara tuvalette peçeteye gelen açık kahve akıntım var şu an 7+3 üm doktor kanama alanı olmadığını doğal olduğunu söyledi Progestan filan da vermedi acaba buna benzer durum yaşayan var mı ve doktorunuzun yaklaşımı nasıl olmuştu😊