Ikioglanannesi5 Kızlar bugün 38+3 oldum dün hastaneye gittiğimde bebek kanala girmemiş henüz dedi başına gelip de inen var mi .. diğer çocuklarımı 38 haftada doğurmuştum bunda böyle deyince kendimi normale hazirlamisken sezaryan olmaktan korkuyorum
anonimgelin Ikioglanannesi5 bende gittim Banada doğum henüz başlamamalı dedi ne sancı ne bişey bekliyorum 38+5
TugceArslan Ikioglanannesi5 40+5 te doğurdum. Normal değil gerçi. Zorunlu sezeryana döndüm. Ancak kanala inmesi için hala zaman var🙏🏼
Sibeltug Ikioglanannesi5 geçen hafta gitmiştim bende 37. Haftamda kanala girmiş mi dedim yavaş yavaş girecek dedi çatı muayenesi de yapmayacak doktorum öyle hava da kaldı yani