25 haftalık hamileyim. Son bir haftadır sırtımda tam sütyen bölgesi mi denir nasıl tarif edilir bilmiyorum . Genel olarak sırtımda nefesimi kesen bir ağrı var. İkinci gebeliğim ve ilkinde böyle zorluklarım olmamıştı. Şaşırıyorum ve korkmalı miyim bilmiyorum. İlki sezeryan olduğu için hiç ağrı çekmemiştim.