Sinemtaskara ben kan sulandırıcı kullanıyorum ilk zamanlar çok morartıyordum sanırım acemlikten sarı kantaron önermişlerdi morlğunu alsn diye ozmn kullanıyordum morlukları hızla geçiriyor kimisi çatlamamak için kullanıyormuş burda çok okudum ama fena bir kokusu var eşimde rahatsız olmuştu😅ayrıca kıyaftte leke bırakıyor kokusu sizi rhatsz etmiyorsa çatlak için kullanılabilir