Nerminakyel01 Arkadaşlar bazen oyoe bir açlık hissediyorum ki resmen midem eziliyor sanki bu neyden kaynaklı olabilir yaşayan var mı 23 haftalık hamileyim
simayorunn Nerminakyel01 bende de oluyor uzun süre aç kalmamaya calisiyorum sürekli ağzıma biseyler atıyorum gir çık 😂🤭
Azra41 Nerminakyel01 hahahaha 😄🤣 eşim korkudan yanıma yanasmiyor benide mi yicen aşkım tamam söz yemekler benden diyor 😄🤣😁 ben kahvaltı sabah erken saatte yaparım bide öğlen akşamda 7 de başlar midem kaşınmaya 😄😁
Azra41 Nskyhn ay yorumlarında salata görmüştüm 😄 akşam 2 tabak çorba 2 tane salatalık yedim limonlu şekilde çok iyi gitti gagsgs
Nerminakyel01 Nskyhn ya öyle mi insallah sadece ondandır aklıma mide rahatsızlıkları ile ilgili şeyler geliyor hep
Nerminakyel01 Poyras hah aynen yemek yerken bile acim . Doktora gittiniz mi bu durumdan bahsettiniz mi