Bu bir inanç meselesi,eğer buna inanıyorsan kestirme, eğer saçma geliyor ve içinde şüphe olmayacaksa kestir gitsin. Ben kestirdim saçımı açıkçası, çünkü insan inandığını hayatına çeker. Çilek yiyenin çocuğunun vücudunda leke olması gibi. Biraz rahat olmak ve kendi içinde sorgulayıp karar vermek gerekiyor.