Seyo64 sorma yaa ben de öyleyim paytak paytak dolanıyorum oturduğum yerden kalkamıyorum hsshshsh. Ya bi de ben gündüz iyiyim genelde fiziki olarak ama akşamları böyle bi kötüleşiyorum oturamıyorum kalkamıyorum size de oluyor mu? Gün içinde öyle kendimi çok da yormuyorum yürüyüş günlük ev işi yemek dışında.