Öncelikle geçmiş olsun, genelde istirahat öneriliyor diye biliyorum ama tecrübeli anneler daha detayli ve doğru bilgi verir. Bir de karından mi baktı ? Ben de 21 haftadayim ama bu zamana kadar bana hiç bahsetmedi kısa veya uzun diye. Her doktor ölçüm yapıyor mu acaba? Siz kendiniz mi sordunuz?