moom222 Kızlar karnında şişlik oluyor iki aksamdir neden acaba tatlı ekmek falan.l bir hafta oldu yemeyeli bıraktım şekerli yiyecekler içecekler de kullnmiyorim yürüyüş yapamadım acaba ondan mı
cgnduru moom222 canım illa gaz ya da yemek olmasına gerek yok bazen benimde belim ince bazen bakıyorum top gibi olmuşum bebek yukarı çıkıyor pozisyon değiştiriyor sertleşiyor normal yani.. ❤
moom222 Oelrlrkmemdmd göğsünün altına doğru yukarı doğru yani şişiyor baskı yapıyor diyim. Göğsüme doğru yukarı şişkinlik var cnm hani gsz sancım olurda kar in şişer ya adet olcakmissin GB ayni öyle yukarı doğru baskı var
moom222 Oelrlrkmemdmd karnım yukarı doğru çıkmış issmis mi diyim.dogru kelime hangisi bulamadım ama rahat edemiyorum böyle rahatsız ediyor yukarı sogru şişmesi
Oelrlrkmemdmd moom222 kaç haftalıkkiii bende akşamları bazen geceleri oluyor bebek yukarı çıkıyor galiba
Oelrlrkmemdmd moom222 18+ 3 bazen bendede yukarı çıkıyor rahat edemiyorum. Oluyor yani yemekten değil bence bebek yukarı çıkıyor ondan
moom222 cgnduru ayh umarım öyledir suyu fazla çıkmıştı bebeğin braz ekmek falan kestim tatlı yemiyorim makarna pirnc plabi falan yemiyorum ama buğdaylı ekmek yiyorum akşam iki dilim. Acaba omu dedim sisirdi fazla mı geliyor yinede