Aseladen bana quelept 25 mg verdi ben evlenmeden önce lustral kullandım çok kotu yapio beni evlenmeden öncede kullaniodum antidepresan iki sene ona rahmen anca 6 ay idare edebildi beni alerjiye bağlı anksiyete ve panik atak yasiorm ben malum bu aylar alerji artınca anksiyetede ondan beter oldu mecbur kullaniorm üç oldu yoksa geceler geçmio bana geçen kontrole gittim doktor bebeğe bakarken nefesim sıkıştı kalktım sedyeden doktor bile şaşırdı çok vicdan azabı cekiorm ama kullanmadan da çok kötü oluorm bebeğimi göremedim bile düzgünce o an kullandim işte Allah yar ve yardımcımız olsun hem bebeklerimizin hem bizim çok kotu bişey 😔