eceturan Ozlemynss cocuk doktoruna goturun. Benimkide capaklandi. Ne verdiyse saglik ocagi gecmedi. Bi ufak cozelti verdi o gecirdi. 5 gun kullan gecmezse goz dr na git dedi. Gitmeme gerek kalmadi sukur.
Cemrreedemirci Gentagut adlı damla var oğlumu şükür geçirdi yarın 1 aylık olacak 1 hafta kullandık capagi da temiz pamukla sildik 6 saate bı her göze 1 damla olacak şekilde. Çok çok azaldı yenidoğan olduğu için çapak normalmiş.