Dicle53 Merhaba kızlar 5.ayima yeni girdim . Birkaç gündür idrar yaparken bir baskı hissediyorum. Zor yapıyor gibiyim. Bu baskı için çok mu erken ? Benimle aynı durumu yasayan var mı acaba ?
Nskyhn Dicle53 bı kaç defa bana da oldu ya suyu eksik içiyorsun ya enfeksiyon ya da bebiş baskı yapıyor
linamom Dicle53 bol bol su iç enfeksiyon olabilir doktoruna danış istersen sağlık ocağında idrar tahlili yapıyorlar
Fatma0090 Dicle53 canımsın kontrol mutlaka ol ben bebek asyada baskı hissediyordum ikizdi benim sonra suyum geldi acılmam oldu erken doğum yaptım ihmal etmeyin bu tarz şeyleri en azından aklınızda soru kalmasın muayene ol Bi
Dicle53 Nskyhn evet prilam kullanıyorum ama suya karşı değişik bir tepki oluştu. Su içtikçe öğürüyorum hamilelikten önce gayet düzenli su içiyordum çok üzülüyorum icemedigim için benim için sorun yaratacak umarım icebilirim😣
Doga_deniz Dicle53 su içemeyenlerde sadece limonata ve ayran suyun yerini tutuyomuş ayran çok içilemez gibi geliyo bana ama ev yapımı şekersiz limonata deneyin bi isterseniz hem mide bulantısına da iyi gelir
Gksuaydn Bende 19. Haftadayım bende de baskı var sürekli Tuvaletim var gibi Bende suyu az içiyorum belki de o yüzdendir
Dicle53 Melikeex bende de aynı durum mevcut bugün klozete gireyim dedim rahat edemiyorum normal dışında ama klozette o durumu yaşamadım anlamadım niye böyle
Melikeex Dicle53 normale oturunca bebek baskıdan biyere toplanıyodur asagı ıtıyodur ondandır heralde bılmıyorumkı bendede tam tersi klozet ten baskasında rahat edemem
Mavidunyamm Dicle53 bende 18 haftaya yeni girdim bende de oluyor baskı çok aşağıda hissediyorum şişkinlik te var
Dicle53 Mavidunyamm bende aynıyım malesef birde benim rahmim basık doktor bunun doğuştan olabileceğini söylemişti şimdi kafami o kurcalıyor o basiklik mi beni böyle duruma sokuyor diye 😥