Deleted4445656 Mucizebebek6 regenesis max kullanıyorum içinde bir sürü vitamin var doğuma kadar kullanıcam
Centrum Mucizebebek6 prenatal life kullanıyorum gebelikten öncede ve şimdide kullanıyorum ama benimki tüp bebek bide
zeylifestyles Nutraxin markasının folik asit iki kullanıyorum ben fiyatı uygundu 3 aydır kullaniyorum
Sehrbnon12 Mucizebebek6 bende gebelikten 2 hafta öncesinden basladım suan 9 haftalık ikizlerime hamileyim hala folbiol kullanıyorum
Prensannesiiiiiii Edanurkeskin inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş birakmasın
frdsnnr46 1 aydır imom kullanıyorum. Dr başka vitamine geçelim demediği sürece kullanmaya devam edeceğim.
Cnsy00 Folbiol kullanıyorum en fazla ne kadar kıllandınız kızlar hamilelikten 3 önce kullanmak gerekiyor bana doktorum kesin önerdi zaten ama hamile kalamadım uzun süre kullanıp bebği olan var mı
Mucizebebek6 Cnsy00 3 aydır folidoce kullanıyorum pazartesi gebelik için kan vericem test kitinde silik bi çizgi çıktı