Busrabora Merhaba arkadaslar bugun doktor kontrolune gittim doktorum kese cok büyümemiş dedi gecen hafta görmüştü beni sekreterine sordu o zaman 5 mm ymiş su anda 11 mm dedi seni telaslandırmak bişry için erken konusmak istemiyorum haftaya gel bakalım kalp atısını duyduktan sonra soru işaretleri çözülür dedi, böyle bişey yasayan var mı? Çok moralim bozuldu
Agg0207 Banada ilk haftalarda doktor daha fazla gelişmesini isterdim aslında demişti o zaman 5 hafta3 günlüktü sonra bana progestan diye bi ilaç verdi bebek daha iyi tutunur gelişir dedi diğer kontrole gittiğimde gayet iyiydi bebiş şimdi 24+6 olduk herşey güzel gidiyor