Kızlar Çarşamba günü testte çatlama gördüm, öncesi sonrası değerlendirdik hep kısmet artık. Dünden beri göğüs hassasiyeti var, yumurtlama yeni bitti neyin ağrısı bilemedim 🤷🏻♀️ Ve bu gün adet ağrısı çektim , kasık ağrısı hep oluyordu yumurtlama sonrası ama 3.günde adet ağrısı neden olur ki bilen var mı? Döllenme hissedilmez zaten 🤷🏻♀️