Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim doğumum sezeryan olacak Allah nasip ederse
Kan sulandırıcı igne kullanıyorum her gün
Doğumdan bi gün önce mi bıraktınız, doğum yaptıktan sonra iğneye devam ettiniz mi bi süre daha tecrübelerin varsa söyler misiniz? 🧡