Ebru021 bende de aynı durum olmuştu sonrasında tekrar tahlil verdim emin olmak İçin. Özeldeki doktorum sağlık ocaklarında bazen kan fazla bekletilip laboratuvara gönderildiğinde sonuçların yanlış çıkabildiğini söyledi. Tekrar bi tahlil verin isterseniz içiniz rahat etsin. Sonuçlarınız yine aynı çıkarsa doktorunuz yönlendirir zaten sizi