Aylisss Hala birsey hissetmemem normal mi ? Burda 12.haftada bile hissettiğini söyleyenler oldu . Korkuyorum en ufak bir kipirdanma yok.
La_le Aylisss 12 de hissetme biraz imkansız 2 ci hamilelikte 16 dan sonra hissedebilir ilk gebelikte kimi 24 haftaya kadar hissedemeyebilir benimki 22 den sonra biraz biraz hissetmeye başladım ama oda düzenli deqildi yani 26 dan sonra düzenli hergun hisssetim
Gulzarstn Aylisss çok normal bence canım ilk bende korkmuştum endişelendim şuan 20 haftalığız hiç yerinde durmuyor kıpır kıpır 🥰
Sarahh Aylisss ilk hamilelikse daha hissetmemeniz normal ben kızımda 17 haftada hissettim bu hamileliğimde 14 haftada bide kiloluysanız ondanda ola bilir
Deletedmom727271 12.haftada bebek hissedilmez ki o hissettikleri bağırsak hareketi, kas seğirmesi 🙃 çok normal hissetmemeniz daha, bir kaç haftaya kadar hissedersiniz. Endişe etmeyin hiç 🌼
SeherMercimek Ben 19 haftalığım ben bile arada bi pıt pıt bişiler oluyor oda hareketmi gazmı bilmiyorum yani. İlk hamileliğim
Gulzarstn SeherMercimek haftaya daha çok hissedersin canım o pıt pıt atanda bebiş benimde ilk hamileliğim 😊🤭
can9129 Aylisss 12 haftada hissetmek bencede çok zor merak etme yakında hissedersin benim 3. Hamileliğin 19+3 te hissetmeye başladım
Oelrlrkmemdmd Aylisss ben hissediyorum valla 18+3 üm şuan ama benim 16 da hafif başlamıştı bu ara bildiğin tekme atıyor
-MinikveAnnesi- Aylisss 17+5 im 14 ten beridir ufak ufak gıdıklama gibi birseyler hissediyorum aynı bölgede her gün olmasa da hissediyorum hareketlerinden dolayı sanki karınca yürüyormuş birsey icerden gıdıklıyormus gibi bir his oluyor belki hissediyorsun ama anlamıyorsundur. Bende basta bilemiyordum ama devamlı aynı bölgede olunca anladım bebek olduğunu 🤗
Fira1903 Ilk hamilelikte genellikle gec hissediliyo. Benim Ilk hamileligim ve 22haftanin ilk gunlerinde hissetmistim. Kafana takma akisina birak☺️