Minikannecik 37 haftalık hamileyim 3 gündür belimin sol tarafina bicak saplanmasi gibi bi ağri girdi...Biraz yoruluyim hemen yeniden başliyo geçiyo ve geri geliyo yani🤔Böyle.birsey yaşayan varmı?
Gezginmuallime Minikannecik bennn🤚🏻Sol ayağıma da vuruyor ayağımın üstüne basamadığım da oluyor 🤦♀️Karnımızın ağırlığından olsa niye tek taraf olsun diye düşünüyorum ağrı
Minikannecik ArzuGl Bende anlamadım valla yaa.. 😑Hareket iyidir doğumu kolaylaştirir diyolar fazla hareket edincede biyerlerime agri giriyo😥oyy oyy
Minikannecik Gezginmuallime Aynen bencede bacağima vurmuyo benim ama belimde hani biyerini incitirsinde sonradan hep tekrar eder harket edince öyle bisiy