mineeeee ben 32 haftalık hamileyim, doktorum 30. Haftadan itibaren sola yatarsan daha cok kan akışı olur bebeğe fakat sağa yatarsan olmaz diye bir şey yol sağa da yatabilirsin, yastık desteğiyle sırt üstüde yatabilirsin dedi . Ki sen 18. Haftadasın nasıl rahat ediyorsan öyle yat ben öyle yapmıştım. Yüz üstü yatabilene kadar yüzüstüde yattım.